Wednesday, May 30, 2012

Rabu Tanpa Kata

sebelum

selepas

19 comments:

  1. heheh normal la tu bila ada anak kecik.sama je anak kak yg dah besar2 ni pun mcm tu gak...mula2 je kemas pastu sepah balik.dinding kita sama kaler la

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi tu la normal kan.. hari2 kemas masuk bakul..hari2 dia tuang dari bakul..

      sama eh kak ina..i like merah...

      Delete
  2. hehehe.. sama lah ngan rumah sis haa.. macam tongkak pecah.. kadang2 rasa malas nak kemas.. lantak lah biar bersepah2.. tapi bila x kemas sakit mata plak.. mula lah mulut sis nih nak membebel2.. hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiissshh sakit mata klu x kemas...tp nasib baik brg vintage kite x dikacau...dia cuma sepahkan brg2 mainan dia aje sis...

      Delete
  3. heheh... kalo ada ank kecik..mmg gini la kek dahnyer...
    tp mujurla asya ni jnis..kalo wk spah.. dia kmas balik

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni lelaki agaknya..ssh sket... ;)

      Delete
  4. hehhe... mcm umah sy lah jugak.. kikiii

    ReplyDelete
  5. anak2 akak yang bertiga tu sama je. tapi kalau mintak dia orang kemaskan, dia orang kemaskan je. kadang2 kak long kemas tapi mulut bebel2 la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ada gugirl blh la bantu2 kak...

      Delete
  6. Ini belum ada geng, kalau ada geng lagi hebat tau:)

    Psst.... jemput jengok blog kakak sekejap ada tugasan tu hihi... jgn marah tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok tq kak tag kite...insyAllah nt kite join..arini x sempat x bw lappy..BW dgn hp je ni..:)

      Delete
  7. baru sket tuh....lom tgk umah aku lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh lg hebat eh...ni br 1 sudut...x tunjuk yg len

      Delete
  8. hahaah mmg takde canlah umah nk kemas kan...kalo asek kemas2 pun last2 kita yg penat...
    so bg dia main puas2 dulu..then br kemasss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya nk masuk tdo mlm br kemas..

      Delete
  9. ader anak kecik mmg camtukan dear.. jgn harap la umah nak kemas sgt.. kejap je kang bersepah balik.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stakat bsepah toys je x kisah sgt sbnrnya...tp takut terpijak... Sbb mak kite penah tergelincir terpijak lego opal..tulang lutut berselisih...so operate.. Tu yg skrg hati2

      Delete
  10. hihihihi.. mesti jenuh nak kemaskan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...