Thursday, May 10, 2012

Comment @ n3 post


Assalamualaikum...

n3 ringkas...cuma terdetik dalam hati..
suka x korang semua jika komen yg korang tulis dekat blog orang lain di 'reply' / di balas..
kalau tanya kite, dah tentu la SUKAAA sgt!! Yela sebab dpt perhatian dr tuan tanah rupanya..

sebab tu la sedaya upaya jika larat kite akan balas juga setiap komen.
tapi tipu la kalau kata ada yg tak tertinggal mesti ada..
masih mampu balas setiap komen sebab blog kite bukan femes pun..
ada feedback sket pun jd la..maknanya ada kawan yg sudi berkawan..:

22 comments:

  1. kena balas ye komen tu? hahaha... kalau ada pertanyaan biasanya saya buat entri lain. bkn tak nak balas tapi suka macam tu. mgkn jgk la kena balas lepas ni. ngeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xla kak...ikut kesesuaian seseorg... Mcm kite lebih senang mcm tu..agaknya xde benda nak buat...hihi

      Delete
  2. mestilah.. cuma kekadang kalo hari cuti tak sempat.. ada budak kenit pun sibuk nak ber-blogging

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time cuti ler biasanya x sempat kan..mcm2 aktiviti.. Waktu kerja biasanya yg sempat bertenet..

      Delete
  3. sy bukan jenis suka jawab komen.. tp kalau ader pertanyaan sy akan cuba jawab.. nampaknya kena berubah la lepas ni kan.. kena rajin jawab komen.. tq sis buka mata sy pasal isu nih.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bile kite bls, pengunjung akn suka...pd sis la..:-) sbb sis rasa mcm tu..
      Ala sis pun bknnya sempat selalu..tp CUBA..:-)

      Delete
  4. ikut kesesuaian masa nk membalasnya...

    ReplyDelete
  5. Kakak tak dapat jawab satu-persatu Sal... biasa kakak akan jawab rangkum jadi satu di awal pagi sebelum kakak publish N3 baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rangkum aje pun dah kira ok kakzakie...dah untung nak berbalas..:)

      Delete
  6. salam kenal...kunjungan balas ke blog Pn Salmiza ^_^ suka entri yang ni... kadang2 tu kecik hati jugak kalau kwn2 tak sudi balas kan ^_^ tapi pujuk hati sendiri, mungkin dia tak sempat balas kot ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yee...lain org lain cara kan...:)

      Delete
  7. kdg2 balas, kdg2 ngelat hehehehehe ikut masa yang ada biasanya...kalau bz, mmg ngelat aje kerjanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp nmpk elly selalu x miss reply..ok ar tu..:)

      Delete
  8. sama cam ct.. sis akan reply kalo ade pertanyaan.. tapi kalo datang angin rajin.. semua sis reply.. muehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus ar tu...ptt la sis ramai folower..:)

      Delete
  9. suke sgt2 sis...lg2 kiter yg br nk bjinak2 ne....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik...lama menghilang.. blaja eh..kite sama2 blaja..:)

      Delete
  10. suka suka........suka ...gak....!!!heheheheh

    ReplyDelete
  11. saya pun kadang² x berkesempatan nak reply semua komen.. tp cuba jugak balas.. lagi² kalau pertanyaan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut kesempatan masing2 kan...mane yg sempat je..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...