Thursday, May 3, 2012

Berat badan dah naik...yeayy!

Assalamualaikum

Setelah sekian lama berat badan kite ni ditakuk 47 - 49 je, semalam timbang mcm x percaya!... Ingat timbang salah...sebab ketinggian kite 161cm.so mcm x ngam je..xde shape..huhu.. Tapi bila 3 kali buat diwaktu yg berlainan kilo hampir sama je...hah betul la tu....

Waktu ni ambik masa nak pergi sekolah pukul 7am...kiranya belum ambik apa2 mknan la.. 50.9kg.. Hurayyyy!



Yg ni ambik bila blk sekolah pukul 2pm...lepas mkn tghari di kantin sekolah.. 50.6kg



Yg ni plk lepas makan mlm...pukul 8pm.. 50.5kg



So bila kira purata 50.7kg kan... Hmmm belum puas hati nih...kite nak capai 55kg.. Dulu masa study kt U penah capai 55kg.tp tu cerita 9 thn lepas... Kite ni jenis susah naik tp senang turun berat badan..x best...

Nak mkn supliment apa eh...

12 comments:

  1. HAHAHA kita sama nampknya. tggi sy 163cm tp berat cuma 50kg. tu pun capai lps anak 2 ni. klu x selama ni asik lar underweight. isk takmo lar smpi 55kg sbb klu naik mesti tang perut huhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi kena rajin sit up la zim br x naik prot...:-)

      Delete
  2. eh! takpela..naik skit je, jgn cam saya nak sampai 60kg! heeee~ janji hepi tol tak..kalo tak hepi, masalah gak tu, heee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 60kg tp klu still comel ok lg...:-)

      Delete
  3. lahaiiii.. jelesnye sis.. sal amik lemak2 sis lah sikit.. boleh sis kurang kan sikit berat nih..mueheheehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu la blh blutooth, nak aje sis...tambah mane2 yg kecik..hehe

      Delete
  4. Aduhai Sal... nah ambil daging kakak nie.. kalau kakak sukanya berat badan susah naik... Kakak nie kalau tak control agaknya dah jadi belon...

    ReplyDelete
  5. dulu2 pun bila dpt cecah berat ideal sgt seronok...brlah ada isi sket...masa bujang berat sentiasa bawah 50 asek kena kutuk kurus sgt... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurus sgt x cantik kan mama...:-)

      Delete
  6. sama ngan aku gak....dulu kurus, kena tiup angin rasa cam nak melayang....ni dah ada anak 3, amik ko.....lemak berlebihan dah nih nak2 tang perut hehehehehe....bagus la berisi sket....baru la sedap nak jadi bantal peluk ehehehhehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau xpe...kurus sgt kena peluk mcm x best je...
      Aku nak usaha lg nih capai target..:-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...