Tuesday, May 22, 2012

Ada lg yg bg hadiah...

Assalamualaikum..

Ingatkan hari guru dah lama berlalu..xde lg hadiah... Rupanya masih ada lg..rezeki.. Pelajar ni kata tak sempat bg hari guru lepas sbb belum siap..dia buat sendiri.. Wow sgt trharu!!






Siap dgn star keychain dia buat... Nak isi apa eh?.. Besar ni... Isi brg make up pun boleh rasanya.. Nk letak pen.. Sayang plk...nt kotor kena dakwat pen...

18 comments:

  1. cantik.. bertuah jadik cikgu.. hehe.. isi barang mekap pun ok.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la ct ingat nak isi make up je...:)

      Delete
  2. cantiknya....pandai dia buat, tak tau nak buat pe, bak mai bagi aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish patut ko yg bg keronsang kt aku!..

      Delete
  3. Punyalah gigih dia nak siapkan bagi cikgu yg dia sayang... cantiklah kakak pun terpikat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg kak...rasa terharu... Cantik kan..

      Delete
  4. jelesnye.. nak jadik cikgu jugak laaa.. huhuhuhu..

    kreatifnye budak2 skrg kan~

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah kreatif.... Klu buat mslh kt sek pun makin kreatif jgk...heee

      Delete
  5. cantik... dh rezeki tu.. sbg balasan mdidik mrk...

    ReplyDelete
  6. cutelahh...
    mcm2 leh letak tu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...