Tuesday, June 12, 2012

HAPPY 4TH WEDDING ANNIVERSARY

Salam......

12 JUN 2008 - 12 JUN 2012

Sekejap je masa berlalu.. dah 4 tahun...
Syukur masih lagi bersama dengan ikatan kasih sayang yang ada...
"Biar miskin harta tapi kaya dengan sayang menyayangi"

gado sket2 tu biasa la kan..
Moga ikatan ini akan kekal hingga ke syurga...
" Abang, bawak skali syg dan zuriat kita masuk ke syurga..jangan tinggal kami.."


p/s :  hadiah? hehe rahsia suami isteri..opppsss!

36 comments:

  1. selamat hari ulangtahun perkahwinan ya Salmiza...moga berbahagia hingga ke hujung nyawa...

    ReplyDelete
  2. happy anniversary.. moga kekal hgga ke syurga ;-)

    ReplyDelete
  3. happy anniversary moga sentiasa diberkati n dimurahkan rezeki sekeluarga....congrat sis.

    ReplyDelete
  4. Assalam Salmiza!

    wow! aniversary kamu ke ari ni, moga kekal hingga ke akhir hayat.. Amin Yarabbal Alamin...

    pst: boleh la bagi adik kat Qaliff pas ni, tettttt~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq emme...

      Pst: mmg tgh usaha..hehe

      Delete
  5. happy 4th anniversary.....masih byk yang akan dilalui, semoga kasih sayang kekal abadi sampai ke syurga.....jgn lupa tolak ansur, amanah, kejujuran, saling percaya antara satu sama lain, paling penting.....just enjoy your ride walau susah atau senang.......pssst: brapa round malam tadi wakakkakakakakka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trma kasih beb..

      Ppsssttt: nak tau ke? Hahahaha

      Delete
    2. 4th anniversary, 4 round kot wakakkakakaka

      Delete
  6. Tahniah Sal..
    Happi Anniversarri....
    semoga kebahgiaan tu berpanjangan utk tahun2 yg mendatang..... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap2 macam tu la.. Tq mama :-)

      Delete
    2. sal..br pasan..dlm gambar atas tu hubby buat pe...lap apa kt dahi tu? heehe

      Delete
    3. kuikuikui...program sakinah kt johor la mama...lepas batal air smbhyg buat lafaz taklik dia pegang dahi..pastu mak ayah baca yg serah2 anak tu plk..:)

      Delete
    4. owhh camtu yaa...
      kt muar dulu.....duluuu lah....takde pun camtu...
      taklik baca je...masing2 baca...

      kat putrajaya plak..lelaki je yg baca..perempuan tak baca....hurmm

      Delete
    5. hihi lain tpt lain caranya...

      Delete
    6. hehehheheheh seb bek tak kena star lite skali

      Delete
    7. Huh nsb bek tok kadi x suruh gitu...

      Delete
  7. hpy anniversary kak !! alhamdulilah..

    ReplyDelete
  8. happy anniversary dear.. semoga kekal bahagia hingga ke syurga.. amin..

    ReplyDelete
  9. Happy anniversary..semoga bahagia sampai ke syurga

    ReplyDelete
  10. Happy anniversary juga dari kakak. Moga bertambah erat tali ikatan yg tersimpul. Tambah lagi ahli dlm keluarga biar lebih meriah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. trm kasih kak...
      blom rezeki..harapan dah menggunung nak bb lg..:)

      Delete
  11. Happy anniversary.... semoga berbahagia selalu hingga ke akhirnya...

    ReplyDelete
  12. happy anniversary..semoga bahagia hingga ke syurga..

    ReplyDelete
  13. Happy anniversary ya sal.. Sorry lmbt wish. Busy sgt x sempat nak online

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq zim...xde hal la... Skrg kite bz jgk kt sek..:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...