Friday, June 1, 2012

AVON

Selamat petang...:)

Semalam singgah ke rumah MIL sebentar di Felda Waha lepas jalan2 dr Jusco Tebrau..
Lepas tu ternampak ada katalog Avon.. lama dah tak tgk wlupun kite ahli..kite bukan pelanggan tegar Avon pun..

campaign ke 12 tahun 2012 punya katalog... so sebelum tarikh di atas tu tak dapat la harga seperti tertera dlm katalog kan?

berkenan la plk pada bracelet dgn button pin ni.... ala2 pearl gitu..

kalau satu set siap dgn necklace dan earrings skali... tapi kite tak biasa pakai earrings.. rimas

tengok tu harga pun tak mahal..

kite pernah beli keronsang dari Avon ni.. dah lama tapi masih tahan lagi.. member2 pun kebanyakkannya cakap keronsang Avon ok..not bad.. berbaloi dgn harga..

Tak sabar nak sambar bracelet dgn keronsang tu!!...

Bye bye seindah suria

2 comments:

  1. beli jangan tak beli. hehehe... pernah jugak beli kerongsang avon. tapi entah ke mana la hialngnya yang tu. favorite pulak tu. huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tu silap tuannya la kan k.sal....:p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...