Wednesday, June 20, 2012

Goodies Bag

Selamat Petang...

Hari Ahad 17 Jun 2012 lepas dapat goodies bag dari makcik suami dr Singapura..
tp lupa plk nak ambik gambar bag tu..
Wahh bila tengok dalam, teruja...

ada ferrero rocher yg 16biji dan yang purple tu penyepit kuku..cantikkan..:)

So..bila dapat ferrero rocher tu mula la otak fikir ligat..
kite tanggalkan dulu mangkuk kertas ferrero rocher tu.. kan dah botak..

mangkuk kertas ni kite leperkan...

Ish...nak buat apa la jgk dia nih...

Hehe sebenarnya kite nak hias pada buku rekod mengajar kite...bagi cantik, menarik..
pandai la nanti kite susun utk nampak kreatif...
Bukan apa Pengetua sekolah yang baru masuk ni SANGAT2 sukakan keindahan, kecantikan..
sebab tu la kebelakangan ni kite amat sibuk..
sibuk dengan keceriaan sekolah dan fail2...

ahhh malas fikir hal sekolah bila di rumah..:p

Bye bye seindah suria..

22 comments:

  1. Alaaaa.. Tak sabar la nak tengok hasilnye.. Nanti upload eh..hihihi

    ReplyDelete
  2. Alaaaa.. Tak sabar la nak tengok hasilnye.. Nanti upload eh..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyAllah...tp malu la sis...hihi

      Delete
  3. kalau kreatif smeua benda boleh digunakan.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rajin tak rajin je...hehe

      Delete
    2. kasi tunjuklah kalao dh hias...hehe

      Delete
    3. huhu x yakin la mama...simple jek pun..heee

      Delete
  4. akk nk 1 bijik cekelat tue !!! -_-* ngeces dh ni..

    ReplyDelete
  5. dah cam kempen recycle ko nih......rajin2 sket ye....nanti baru pengetua sayang ko ketat2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku low profile la....haha..wat keje dlm diam...

      Delete
  6. creative.. suka..masa akak mengajar dulu cam tu lah.. ada je dalam kepala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgk tahap kerajinan jgk kak..hihi

      Delete
  7. woww.isiner coklat mahal..blh tahan ni...

    kretipnyer..nnti tunjukka lasil hiasan kat buku rekod mgajar tu.. nk tgk gak camner

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xde la kreatif mane...tampal2 aje...malu la nk tunjuk lya..:-)

      Delete
  8. Kalau tak kreatif pun tak jadi. Kalau kakak tak terfikir pun nak guna utk buat kreativiti dari sampul coklat... Dah siap bolehlah tunjuk kakak nak tengok... boleh tiru hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe apa yg terlintas aje kak...nt la malu nak tunjuk..biasa2 aje...:-)

      Delete
  9. tunjuk jgn tunjuk. nak jugak tengok hasil kreatif seorang cikgu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe kak sal ni....:-)malu la.. Simple jek..

      Delete
  10. kreatif yer.. sy bab2 ni mmg xkreatif la.. lg satu xbrp minat... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu x minat mmg semua x jadi... rajin pun jd penentu jgk.. hehe

      Delete
  11. WAHHH LAIN DR YG LAIN.. BLHLAH TUNJUKKAN HASILNYA NANTI...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...