jdt

jdt

Saturday, April 21, 2012

Water Filter SwissPro

Selamat pagi.............

Sedang berehat-rehat petang semalam, tiba2 ada orang bagi salam.. alamak! salesgirl daaa.. tp dia ckp nak bg penerangan kesihatan je.. ok la bg pluang dia bercakap, kite dgr aje..

bla bla bla bla panjang lebar dia bercerita, rupanya menjual water filter brand SwissPro.. kite mmg nak cari water filter pun.. tp sblm ni baru je belikan mak Bio Aura so tggu bernafas sekejap dan skrg baru la boleh cari water filter untuk kegunaan sendiri pula.. air paip skrg kan kotor, kadang2 dgn mata kasar pun boleh nmpk kekotoran apa lg kalau kita skodeng. mesti macam2 benda hidup ada kan...

mula2 adik tu masuk rumah ingatkan nak promote kabinet dapur..hihi
dulu dikenali sbg Tecno Water..kiranya SwissPro adiknya la..
drill dan digantung di dinding...
puas hati dan kemas kerja technition tu...ada dua orang..
air yg ditapis tu bila diminum rasa macam air mineral Spritzer.... harap2 lepas ni makin baik la kesihatan kami sekeluarga...walau xde penyakit tapi baik mencegah dari mengubati kan?

Kawan2 guna water filter apa eh?...

24 comments:

  1. salam miza..kat umah k.atie guna Bio Aura gak...Betul tu klu kat bandar lg airnya nampak kotor bila ditapiskan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lg bandar kan k.atie... mcm2 benda tercemar ada...

      Delete
  2. betul la kdg2 air yg dah di masak tu pon leh nampak karat2 yg ado.... kdg2 nk minum pon xlalu...

    ReplyDelete
  3. aku guna elken....so far so good....

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. RM 1988 siap pasang,call saya jika penerangan,01112710359,tq

      Delete
    2. nak tanya mengapa penapis air yang dipasang dirumah saya air yang keluar terlalu kecil?

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  5. salam,semua penapis air bagus ,CUMA.....

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. td pun ade org dtg cite pasal water filter ni le.xbole nk decide...keputusan mbeli dtgn husband..husband plak td moody skit pasal dia sakit bengkak dlm mulut,so dgr ajelah...minta business card dh abis katanya...hmmm jd was2 la sy.

    dh berbulan2 pkai ni mcm mana?ok tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. So far sgt puas hati...minum air tapisan swiss pro ni x penah plk batuk2...x penah masak airnya.. Ank kite minum susu pun kite hny campur air swiss pro ni saje..

      Delete
    2. as salam...akak,sy ZULFIQRY dr COWAY...Kalau akak nk tau mngenai produk water purifier...outdoor filter...air purifier...water softener....bidet...leh lah cntact sy....

      019 451 3720-ZULFIQRY cOWAY

      Delete
  8. siapa boleh bagi cadangan ...macam mana nak bagi air yang keluar dari penapis tu banyak dan laju....sebabnya penapis air technowater swisspro yang saya beli sejak 3tahun lalu hingga sekarang terlalu perlahan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah stakat saya pakai ni air keluar dgn laju...tp bila lebih kurang 4,5 bulan pakai mmg air akan keluar agak lambat.penyelesaiannya sy akan cuci 'botol' yg diluar bekas swisspro tu..nanti dia akan laju balik.
      kalau tak, buatlah servis. call dealer

      Delete
  9. AS SALAM..bg sesiapa yg ingin mengetahui produk COWAY...bukan COSWAY...hee...boleh berhubung dgn sy....

    019 451 3720-ZULFIQRY COWAY

    terima kasih...

    ReplyDelete
  10. salam..sy dilah, nk tnye reviews ttg penggunaan swisspro ni..mcmana?ok x?

    ReplyDelete
  11. Slm kak..ada no tpon hq techno water tak..ada mslh ngan product dorang la..call agent x jwb..ofis pon x berangkat pon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam umah akak kat area mane ye. tecnowater akak ape masaalahnye & dah pakai brapa tahun

      Delete
  12. Salam...berepe hargar benda nin sbanr2 nye??!!!

    ReplyDelete
  13. Salam...berepe hargar benda nin sbanr2 nye??!!!

    ReplyDelete
  14. Salam..saye dealer edutex trading(swisspro)..area pahang..kalu nak taw harge sebenar awak2 semua pergilah ke branch terdekat..pade sesiapa yg duk area pahang yg ade problem cl sy..(longkai)0199466611(aisyah)0199466633(zali)0179987161..area pahang sahaje...

    ReplyDelete
  15. Salam..saye dealer edutex trading(swisspro)..area pahang..kalu nak taw harge sebenar awak2 semua pergilah ke branch terdekat..pade sesiapa yg duk area pahang yg ade problem cl sy..(longkai)0199466611(aisyah)0199466633(zali)0179987161..area pahang sahaje...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...