Wednesday, April 18, 2012

Rabu Tanpa Kata | Isi Beg


Keperluan wajib dlm handbag kite : purse, HP, pen, calculator katak, kunci kete, kunci lab ict, kunci rumah, galaxy tab, buku nota, tisu, perfume, pendrive kungfu panda, losyen tgn, pas kluar kelas stud..
Biasa la org pmpuan mmg suka tukar2 beg, so ini yg wajib ada...:-)

posted from Bloggeroid

22 comments:

  1. Kak Nurul malas nak tukar2 h/bag sbb brg2 yg dlm beg tu le....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala kite pun klu malas smggu la dgn beg yg sama kak nurul...:-)

      Delete
  2. uiks berapa kilo handbeg sal akibat dr semua ni? hehe.. nnt nak buat entry isi hbeg sy plak ;-) beza sgt! keke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau xpe...mmg berat! Lg2 sal pgemar beg kulit yg sedia berat tuh..bertambah la berat.. Ntah, mmg x blh tggl benda2 ni semua..:-)

      Delete
  3. Sama lajugak dlm h/ bag mcm2 benda ada... Resit2 lama pun ada jugak tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tu biasa la. Lambat update akan ada mcm2 bendalah..

      Delete
  4. suka calculator katak tuuu..comei sangat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak murid pun sibuk dgn calculator tu....:-)

      Delete
  5. boleh tahan banyak jugak tuh.. ape kata lepas nih tempek plak gambar hangbeg Sal..sis nak tengok cam ner rupa beg yang boleh isi semua barang nih..kikiki

    ReplyDelete
  6. Lebih kurang kakak punya tapi kakak tak ada losyen...

    ReplyDelete
  7. tab 7" pun msk dlm beg ye? mst beg tu bsr kan? sy biasa letak purse dgn pampers anak2 je. hp lebih suka letak dalam poket seluar or kocek bj kurung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn 7" tp tab 10.1" sis...haha lg besar.. Beg2 sy lebih saiz A4... Ni isian beg ms ke sek...:-)

      Delete
  8. Replies
    1. Haha perlu!! Nak kira bajet shoping!

      Delete
  9. wowww... penuh tu se beg...
    kalo dlm bes lya mcm2 mde ada..kdg2 hok dop pnting pon ade

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yg wajib lya...hok dok pntg kluar masok blom tgk lg tu...:-)

      Delete
  10. suke bau losyen tgn akak...wangi sgt2...

    ReplyDelete
  11. comelnyaa kalkulator tu.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Comel kan...:-) murah aje rm7.90...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...