Monday, April 16, 2012

Gaya Hari Ini | Black

Assalamualaikum...










Maxi dress dari Hayati Dehotshop... Beli dah lama akhir tahun lepas rasanya...baru terasa nak pakai..

Bye bye seindah suria

posted from Bloggeroid

10 comments:

  1. cheqna x leh pakai...dahlah gebu gebas..tak cukup tinggi pulak tu..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh aje cheqna....kena yakin..hehe:-)

      Delete
  2. cantik tuu..warna hitam buat kita nnpk kuruskann..langsing gituu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2...hitam tu boleh membuat sesorg yakin...:-)

      Delete
  3. eh tak pi sekolah ke hari ni sal? hehehe.
    btw serius cantik baju tu, tp tulah x confident sgt nak pki dress ni :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ke sek mmg x cfdent sbb rasa macam semua bdk tgk kite...hehe

      Delete
  4. Cantikkan warna hitam,klu dkt opis kak Nurul diorg pki dress camni hari jumaat selalu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu kt sek kite time hari junaat ramai yg pkai jubah je jd nk pakai dress ni mcm lain je...

      Delete
  5. yg dress itam mama ari tu pun beli kt situ gak...hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Murah2 kan?... Suka sbb hrga dah masuk pos skali...:-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...