Tuesday, July 24, 2012

Tabahkan hati

Puasa masih penuh lagi setakat ni..cuba tahankan juga..
Tapi begini la keadaan kite sepanjang berada di sekolah..


Bukan senang nak dapat peluang berpuasa penuh di bulan mulia ni..

21 comments:

  1. Sebagai perempuan memang akan ada ketikanya dapat puasa penuh. Qaliff pun mesti teruja menanti saat dia dapat teman bermain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb tu la klu blh nak jaga bulan puasa kali ni..sayang rasanya.

      Delete
  2. alahaiii..siannye~ kuat semangat k~ kalo ade rezeki dapat lah puasa penuh tahun nih.. kalo x larat jangan paksa~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la sis..mane yg terlaratlah..tp harap sgt dpt penuh..:)

      Delete
  3. bile sahur makan kurma lbh sikit .. insyaallah cergas sampai buka tau ..... kuatkan semanagt yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. stakat ni mmg mkn..insyAllah lepas ni mkn lebih lg...

      Delete
  4. byk2 bersabar ye.
    dugaan d bulan ramadhan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyAllah..semoga Allah kuatkan semangat kite..:)

      Delete
  5. heeheh alahai....untung sal tau dpt puasa penuh...chaiyok2!


    eh brg mama pos dh sampai dh ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyAllah mama...br 5hari berlalu..

      Delete
  6. Salam Sal,

    kalo kat opis, mmg berlawan dengan kesejukan..
    huhuu..aircond saat ni la terasa sgt mencengkam tulang hitam, hehehe... perot ku sudah sakit kerana lapar..
    Selamat berpuasa ya Sal!
    hope puas penuh kita tahun ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam emme...
      Tu la harap2 dpt penuh.:-)
      Uuuiitt pose2 x leh ckp lapar...hehe

      Delete
  7. ciannya mak buyong nih......kalau tak larat buka la, jgn sampai memudaratkan diri dan baby ye.....take care beb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq beb...insyAllah..stakat ni mcm larat lg.. xtau la klu dah lepas stgh bulan nt..

      Delete
  8. brg mama pos dh sampai ke sal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai mama..sori..sgt susah nak balas komen..tenet lembap..
      trm kasih...kite br terima brg tu pg td...org pej bagi...:)

      Delete
  9. take care ye sis.. awal2 preggy mmg mencabar.. nak2 bulan pose nih.. semoga terus kuat semangat k.. :)

    ReplyDelete
  10. take care dear. semoga dapat puasa penuh.

    ReplyDelete
  11. alahaiii tgk gambo tu mcm lemah betoi... take care yer

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...