Wednesday, August 1, 2012

Kurma banyak kat rumah

Hehe.... dah 1 Ogos??? heee cepatnya masa berlalu... 
berapa ramadhan arini eh...dah beso2 ni mane la nak kira2 sgt brp hari dah puasa...
kalau dulu masa kecik2 hari2 kira!
lagi2 sebab nak dapat duit raya... sehari singgit!

Berbalik kepada tajuk...
Rezeki dibulan puasa agaknya...ramai yang bagi kurma...
dah berkotak2 kat rumah...Sape nak makan???
memang la kite makan, tp rasanya tak terabis tu...

Haha sape nak angkat mouse!!
gambar hiasan aje..hehe sumber google..

Bye bye seindah suria

25 comments:

  1. nak alamat eca x?.boleh send kurma..hehehe :P

    ReplyDelete
  2. nasib baik tulis ehsan google... ingat byk camtu td.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi tak la ina...:) gambar gempak je tu...

      Delete
  3. *angkat Mouse tingi2.. keh keh keh..

    sis ingat sebanyak dalam gambar tu.. kalo cam tuh punyer banyak memang sis mintak sikit dah.. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau byk camtu mmg kite dah wakafkan sis...hehe

      Delete
  4. ooo...hiasan, igtkan smua tu sal yg punyer :)..sy thn ni x bli kurma pon, tp adk ipar ada gak bg satu kotak

    ReplyDelete
    Replies
    1. byknya kalau mcm dlm gambar tu..heee..
      hampir seminggu puasa kite dah abis 1 kotak...berkotak jgk kot klu sebulan...

      Delete
  5. Replies
    1. hehe koleksi kite xde kurma wasem kak...yg tu gambar olok2 jek...hihi

      Delete
  6. mak buyong, amalkan makan kurma sehari sebiji, bagus utk mak buyong dan baby....jgn culas walau sehari, boleh elakkan kuning baby bila lahir ye, jgn jadi aku makan, tapi selalu culas.....kuar baby kuning la hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. walllahh....aku mkn berbiji2 sehari...alhamdulillah tak penah ponteng lg sejak sebelum ramadhan dah amalkan..:)
      tq yek..

      Delete
  7. Replies
    1. klu dekat mmg nak bg foc pun lydia...:)

      Delete
  8. saya punyer dah nak habis yg beli tu ... hantarlah rumah sy hihihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi buleh....buleh...:) klu dekat dah anta...;p

      Delete
  9. Sis suka makan kurma,bak la sekotak.hehehe
    Klik nuff kat sini.

    ReplyDelete
  10. Bagi la kak su..
    Buat milk booster utk alya...

    ReplyDelete
  11. Salmiza nih org bp, orang area mne???nnti raya leh meet,, :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. pt raja...dtg la rumah...cuti sekolah time raya tu mesti ada punya..:)

      Delete
  12. kt umah pun ada 3 kotak penuh lg...Alhamdulillah..semua org bg..tak yah nk beli

    ReplyDelete
  13. tak guna mouse. guna jari je. angkat jari kaki boleh? hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...