Thursday, August 2, 2012

Bekalan di bulan puasa


Inilah bekalan kite di meja bilik guru..sentiasa ada... tapi tak pernah tergugat pun..
bekalan JIKALAU dah tak mampu nak berpuasa pada waktu tersebut..

Bye bye seindah suria

19 comments:

  1. bekalan yg sgt bagus utk kesihatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...bdk2 sek dtg meja kite...tgk jeee..

      Delete
  2. Replies
    1. x yah curi2 lydia...mmg dpn mata pun...:)

      Delete
  3. bukan senang kan nak dpt pose penuh....tapi kalau tak larat sila buka ye mak buyong!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stakat ni blh jalan lg ok ar tu kan..hehe...:-)

      Delete
  4. hehehe.. kalo dah tak larat.. kena lah berbuka kan~
    take care yer~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas blk sek klu tak larat baring je...nt pkul 4ke ats dah ok...

      Delete
  5. semoga berjayaa bertahan ya....senang..tak yah nk ganti2.....tp kalo tak tahan sgt....berbuka je...
    org sakit ni dh 3 hr tak poser sbb nk mkn ubat...jarang demam,. sekali demam amek kaw...teruk gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak ganti satu hal...pastu sedih la bila x penuh...
      Tp klu sakit harus x puasa...ats nsht doktorkan nak mkn ubt...

      Delete
  6. akak cikgu ye?.samalah..tpi eca cikgu praktikal je.heehee

    kdg2 tergugat gk bila tgk cikgu meja sebelah makan keropok.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe la...x lama lg jd cikgu btl la tu...:-)
      Ish x malu cikgu sblh mkn kopok...hehe kwn2 akk pun slamber aje mkn yg ptg bdk2 x nmpk...

      Delete
  7. Salam Sal, selalu ke tak larat puasa? sebab tak sahur ke dear? ke mmg bile pregnant, ada rasa cam tak leh nak teruskan puasa? takpela dear, jgn paksa diri utk berpuasa, takut memudaratkan lak... take care...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sahur....siap masak lg tau..
      Mayb prgnant kot...jd letih aje...:-)

      Delete
  8. salam kak.email dya alamat rumah akk iyer..
    lydia424@gmail.com
    tq

    ReplyDelete
  9. wahh dh ready bekal yer kot x leh puasa..;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...