Saturday, March 24, 2012

Mood | sedih Galaxy S rosak

Assalamualaikum.......

Baru je bagi mr.Apis Galaxy S tu pakai 2 minggu dah rosak.. Apa ni.. Selama ni kite pakai, jatuh sana jatuh sini xde pape pun.. Ni di tangan asben br jatuh skali terus tak blh on... Aduhhhh.. Takkan S merajuk dgn Tab kot..;p


Nasib baik waranty ada lg..itu pun awal bulan April ni dah nak tamat tempoh.. Kitorang hantar ke Samsung Center Taman Molek JB.. Org tu kata tggu la Isnin ni dorg akan call..


Urusan kat kaunter sekejap je tapi waktu tu hujan sgt lebat so kitrang tggu sekejap dlm Samsung Center tu.




Mintak2 la xde pape masalah besar dan boleh di settelkan pada HP tu..

P/ s : Sape x sayang harta walaupun barang tu kite beli murah kan??

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. Nasib baik ade warranty lg. Kalo x haru jugak kan..

    ReplyDelete
  2. Betul sis... Klu xde lg menangis..huhu

    ReplyDelete
  3. murah ke mahal, duit jugak kan :)

    ReplyDelete
  4. murah ke? huhuhu... takde apa-apa la tu. mesti okay je nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis, br je ambik ni..dah ok.. Alhamdulillah xde pape..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...