Sunday, September 23, 2012

Macaroon

Selama ni tengok aje orang makan...
dalam blog pun selalu orang cerita..
tapi tak kepingin pun nak merasa... 
tapi semalam jalan2 ternampak plk dekat kedai kek kat Jusco..

cuba la beli... hati dah terbuka nak merasa..
Apa tu???

Ni haaaa..

Macaroon

Sekali gigit....... alamakkkk manisnya!!!
satu gigitan pun tak abis..termuntah balik kite... 
review dari blog2 pun selalu dorang cakap macaroon ni manis kan...

ish last2 terbiar je...
membazir jek... dah la mahal

agaknya kalau buat sendiri blh kot kurangkan manis tu..
tapi...RAJIN la sgt nak membuatnya...hehe

tapi mungkin orang lain yang suka tu dapat beli macaroon yang sedap dan mungkin pandai buat kot..
nasib kite ler dapat rasa yang macam tu..

10 comments:

  1. a'aa macaroon ni manis yg amat kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg kite beli ni manis sgt la ina....

      Delete
  2. memang manis...tp leh telan lg....agaknya sbb perot ibu mengandung...langsung takleh telan kot..

    ReplyDelete
  3. selalu org cakap macaroon nih manis.. sis tak pernah makan lagi~ hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba la sis..mane tau ok di mulut sis...

      Delete
  4. ko kena cari yang kurang manis, pasti sedap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish tp mcm dah serik nk beli lg beb...

      Delete
  5. dalam 1 kotak de brp bijik kak???jusco mne de jual??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada 6 biji..tp ada gak yg jual sebijik2... Beli kt jusco tebrau...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...