Monday, April 28, 2014

EPHYRA pulak...

Assalamualaikum..

Orang lain dah bertahun mencuba ephyra.. kita baru terbuka hati untuk ambil makanan tambahan ni..ni semua gara-gara testimoni terdekat yang mendorong kite untuk mencuba. kak suhaila dan kak norwati. lain orang lain kesannya.. menurut kak suhaila, pori-pori di mukanya sudah mengecil malah kulit mukanya juga dah semakin licin,gebu dan lembap.. woww!! menurut kak norwati pulak rambutnya dah tak gugur dan kukunya cantik.. wowwww lagi!!

tak cukup dengan testimoni terdekat, kite google lagi sebelum membuat keputusan untuk membeli. cari punya cari dan puas hati, kite pun beli la dengan agen dropship oceanlife2u.. cari yang boleh tawarkan dengan harga yang murah iaitu RM175..set premium..30paket..siap dapat beg dan 1 shaker.
owh ye... mak kite pun macam berkenan.mak nak cuba dulu..so kite belikan yang set trial rm60 ada 10paket..


rasanya?? sangat sedap..campur dengan air suam atau sejuk.. ala-ala jus oren.. minum pagi sebelum sarapan atau sebelum masuk tidur.


baru tiga hari je pun kite minum ephyra... kihkihkih.. tapi kesan selama baru tiga hari ni adalah tak mudah letih, tak mengantuk masa memandu nak pergi sekolah dan yang penting perut dapat bertahan sekiranya tak dapat sarapan awal.. bohong la tak lapar langsung. tapi tempoh waktu lama sikit berbanding tak minum ephyra..

tu baru tiga hari..belum lagi 10 hari, sebulan, 2 kotak, 3 kotak...
insyAllah berdoa dengan kesan yang terbaik..

Waullahualam..





6 comments:

  1. Hai sal! Lama x nmpk hehehe...
    eh kita pun dlm plan nak beli ephyra ni. Ingat nak mula mkn dr hr 1st pantang. Blh bgtau link dropship yg jual dgn harga rm175 tu? Murah...sbb biasa harga promo pun rm180.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. tetiba...eh! tahniah sal.
    pas 5 month makan lagi...

    ReplyDelete
  3. amboi
    ramai betul consume product nih hehehehehe

    ReplyDelete
  4. lama x dtg sini..
    hrp sihat2 je...

    ReplyDelete
  5. lama x singgah sini.. eh² dah minum ephyra jgk yer hihihihi ... selamat hari raya maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...