Sunday, September 8, 2013

....................tiada kata



Setelah hampir 7 bulan x update blog ni..

Atas tu gambar bersama orang baru dalam hidup kami..

posted from Bloggeroid

12 comments:

  1. sal, nape tak tegur kita semalam hehehe. mmg lama lepak kat area popcorn garret tu tunggu semua pelajar berkumpul lps solat di surau. sy tak larat nak tgk org keliling sbb masa tu kan org ramai sgt. kelibut jiwa rasanya... shopping ek kat klcc semalam? hikhik...
    alahai...comel sgt baby sal. pejam celik dah 7bln ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takut salah orang sebenarnya azi...lgpun anak dah bising, nak cepat.. tak soping sgt pun...layan anak ke aquaria..

      sekejap sgt rasa..ha a baby dah 7bulan..:)

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. 7 bln msti byk entri nk up...cpt2... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe xde la..yg blalu biarkan berlalu..x larat nk menaip..

      Delete
  3. amboi slimnye dia,jeles akak.Lama tul dia menyepi dgn org baru.kecik sgt gambar baby tu.nnt upload gmbar baby lg ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi x la kak ina... naik jgk badan sbb baby full bf..kena makan banyak...

      Delete
  4. Lamanye menyepi.. bb pon dah besar haaa.

    ReplyDelete
  5. sepi balik blog ni.Tuan blog ni sibuk ngan baby baru ye.take care ye.akak singgah ptg ni jap

    ReplyDelete
  6. lama betul tunggu update ko weiiii anak pun dah besar......comel!
    opal jaga adik dia ngan baik tak?

    ReplyDelete
  7. lama menyepi tup² bergambar dgn baby kurusnya..... makin cun

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...