jdt

jdt

Sunday, September 8, 2013

....................tiada kata



Setelah hampir 7 bulan x update blog ni..

Atas tu gambar bersama orang baru dalam hidup kami..

posted from Bloggeroid

11 comments:

  1. sal, nape tak tegur kita semalam hehehe. mmg lama lepak kat area popcorn garret tu tunggu semua pelajar berkumpul lps solat di surau. sy tak larat nak tgk org keliling sbb masa tu kan org ramai sgt. kelibut jiwa rasanya... shopping ek kat klcc semalam? hikhik...
    alahai...comel sgt baby sal. pejam celik dah 7bln ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takut salah orang sebenarnya azi...lgpun anak dah bising, nak cepat.. tak soping sgt pun...layan anak ke aquaria..

      sekejap sgt rasa..ha a baby dah 7bulan..:)

      Delete
  2. 7 bln msti byk entri nk up...cpt2... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe xde la..yg blalu biarkan berlalu..x larat nk menaip..

      Delete
  3. amboi slimnye dia,jeles akak.Lama tul dia menyepi dgn org baru.kecik sgt gambar baby tu.nnt upload gmbar baby lg ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi x la kak ina... naik jgk badan sbb baby full bf..kena makan banyak...

      Delete
  4. Lamanye menyepi.. bb pon dah besar haaa.

    ReplyDelete
  5. sepi balik blog ni.Tuan blog ni sibuk ngan baby baru ye.take care ye.akak singgah ptg ni jap

    ReplyDelete
  6. lama betul tunggu update ko weiiii anak pun dah besar......comel!
    opal jaga adik dia ngan baik tak?

    ReplyDelete
  7. lama menyepi tup² bergambar dgn baby kurusnya..... makin cun

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...